torsdag 25 februari 2010

Tidningsdebatten

Det skrivs mycket i tidningarna nu, hoppas ni följer med debatten. Lite stressigt är det att hinna med alla insändare, tur att jag har sportlov!
Jag är lite sur på Ålandstidningen. Det tar flera dagar innan insändarna kommer in. Nyan publicerar insändaren oftast dagen efter man skickat in den. När den sedan kommer i Ålandstidningen är den ju gammal. De flesta har ju redan läst den i Nyan.
Vi sade upp Nyan för några veckor sedan. Jag ångrar mig nu, för när man jämför inläggen man själv skrivit märker man att de presenterar allting mycket trevligare i Nyan.
Nej, nu ska vi ha Nyan igen!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Saatan jag vet ingenting her borta...... E de måne någe om golfbanan ?

Brittelisabet sa...

Både om golfbanan och LCHF! Isabel och jag ligger i för fullt. Och nu har Isabel skaffat dator och intrnet, så nu blir det fart på debatten!

Anonym sa...

Vad har det tagit åt bonden Lennart nu då? Nu vill han ha både broar och tunnlar till Stornäset.

Brittelisabet sa...

Nej, det kan inte stämma... var har du sett det, Anonym??